Køreskole Måløv2024-01-02T12:37:45+01:00

Køreskole nær Måløv

Er du klar til at sætte dig bag rattet?

Vi er her for at hjælpe dig med at komme dertil. Vores team består af erfarne kørelærere med 8 til 14 års erfaring. Vi tager os af alle dele af læringsprocessen – lige fra du starter, til du har dit kørekort i hånden.

Quick Trafikskole gør vi vores bedste for at give dig en god uddannelse og en god oplevelse. Vi ønsker, at du skal føle dig godt forberedt til dit kørekort, men også have det sjovt i processen.

Fleksibel og moderne køreskole Nær Måløv

På Quick Trafikskole kan du gå til teoriundervisning i Ballerup som ikke ligger langt fra Herlev. hvor vi tilbyder flere forskellige kurser, der starter hver måned. Du skal have plads til andre ting i din hverdag, derfor er vores undervisning på skolen tilpasset din hverdag. Hvis du har meget tid til at gennemføre dit bilkørekort, kan du overveje vores lynkursus, så du hurtigt kommer igennem.

Hos Quick Trafikskole nær Måløv imødekommer vi dine behov ved at være fleksible og hjælpsomme under hele dit forløb. Vi får tit og ofte elever fra Måløv og omegn, og her er erfaringerne rigtig gode. Vores kørelærere er altid fleksible, og har muligfor for at samle dig op, fra dit hjem, skole, eller en station.

Hos Quick Trafikskole mener vi, at alle skal kunne lære at køre sikkert og ansvarligt i trafikken, uanset baggrund og omstændigheder. Vi ved, at det er svært for nogle mennesker på grund af arbejds- eller familieforpligtelser, så vi har lavet dette særlige tilbud til dem, der ønsker at lære hurtigt uden at skulle ofre mere end et par timer om ugen!

Kørekort i Måløv, som du ønsker det

Hos Quick Trafikskole kan du erhverve dig dit kørekort til bil – både med manuelt gear og nu også automatgear (Porsche), så du nemt kan betjene elbiler. Hvis det er første gang, du skal tage kørekort, skal du købe lovpakken, hvor du får al den lovpligtige undervisning. Har du ikke råd til at betale hele pakken på en gang, så har du mulighed for at dele din regning over flere omgange.
Har du mistet dit kørekort, og skal du til at generhverv den igen, så er der andre regler der gælder. Har du kun haft et kørekort indenfor de sidste tre år, så skal du have kørselsforbud-pakken. Uanset hvad du har brug for, så hjælper vi dig i Ballerup køreskole med adgang til online teoriundervisning samt køretimer.

Hvad koster kørekort i Måløv

Hos os mener vi, at et kørekort skal være overkommeligt for alle. Vi tilbyder dig en pris, som vi mener er den bedste på markedet. Vi har fokus på din teori- og køreundervisning, samt dine behov og ønsker. For at finde ud af, hvor meget det vil koste dig at få dit kørekort, skal du finde ud af følgende:

– Prisen for lovpakken plus obligatoriske andre omkostninger og eventuelle omkostninger.

Vi ved, at det er svært at forstå de faktiske omkostninger, der er forbundet med et kørekortforløb, og derfor har vi forsøgt at forenkle priserne, så de er lette at forstå. Hos Quick Trafikskole vil vi hellere fokusere på at give dig en god oplevelse og sikre, at du bliver en god og sikker bilist, end at sammensætte den billigste lovpligtige pakke, der alligevel ender med ekstra køretimer og køreprøver.

Hvis du vil beregne den faktiske pris på dit eller din søn/datter kørekort nær Måløv, skal du derfor tage højde for flere variabler. Nogle af disse variabler kunne være:

Pris på lovpakken
Ekstra obligatoriske udgifter
Sandsynligheden for at bestå 1. forsøg: Her kan du undersøge:
– Hvor høj beståelsesprocenten er ved de enkelte køreskoler
– Hvor mange års erfaring køreskolen har
– Anmeldelser på bl.a. Google, Facebook og Trustpilot.

Som trafikskole nær Måløv har vi hos Quick Trafikskole en klar holdning til hvad det betyder at have et kørekort. Når du sidder i førersædet og kører bil, så er du ansvarlig for dit samt andres liv. Se vores pris på lovpakken her.
En anbefaling herfra er at tage det med i overvejelserne når du vælger din køreskole.

Måløv Køreskole FAQ

Hvad er de bedste køreskoler i Måløv og omegn?2022-12-13T15:58:54+01:00

I Måløv kan du finde 4 køreskoler, når du åbner din Google Maps. Du finder bl.a.

• Brøndby køreskole, som ligger i Måløv hovedgade 69.
  • Måløv Køreskole som ligger i Måløv hovedgade 57.
  • Måløv Trafikskole som ligger i Tjæreborgvej 20.

Hos Quick trafikskole tilbyder vi også kørekortundervisning til elever, der kommer fra Herlev, og vi ligger ikke for langt fra Herlev i forhold til offentlig transport.

Hvad er timeprisen hos en køreskole i Måløv?2022-12-13T15:59:46+01:00

Timeprisen hos en køreskole i Herlev ligger typisk mellem 475 til 500 kr. Pr lektion.