Find info om din køreprøve

koreprovebooking.dk

Køreprøvebooking er en platform for borgerservice, Færdselsstyrelsen, kørelærer og elever.

Som elev kan du anvende løsning til at logge ind med dit NEM ID og følge din sag.

Du kan oprette dig i systemet her: koreprovebooking.dk

Afdrag rentefrit dit kørekort i 3 rater

Det er de færreste, der har råd til at betale hele kørekortet på en gang, derfor har vi skræddersyet et specielt tilbud, hvor du kan afdrage efter dit eget tempo. Du skal blot tale med din kørelærer om hvornår og hvordan betaling foregår.
Ring til os eller spørge din kørelærer hvis du har spørgsmål.

Høj beståelsesprocent

Vi har en statistik som vi er meget stolte af hos Quick Trafikskole. Vores høje beståelsesprocent driver os så garanti og sikkerhed for et forløb hvor der bliver taget hånd om den enkelte elevs behov bliver en realitet.

Mere end 14 års erfaring

Vores kørelærere har mere end 14 års erfaring, dette gør at du som elev kan være sikker på, at vi hurtigt og sikkert kan få dig igennem processen om at få et kørekort.

Medlem af Dansk Kørelærer-Union

Vælg altid en køreskole som er medlem af DKU.
Quick Trafikskole er medlem af DKU, som er hovedorganisationen for Danmarks kørelærere. DKU arrangerer løbende kurser og efteruddannelse for landets kørelærere, hvilket sikrer at undervisningen altid er opdateret og tidssvarende.

Quick Trafikskole er som medlem af DKU også omfattet af et ankenævn og en Garantifond.
Dermed er du som elev sikret og har mulighed for at klage til Ankenævn for Køreundervisning, hvis du har været utilfreds med undervisningen eller har været udsat for dårlig behandling. Garantifonden sikrer at du får udbetalt erstatning, hvis du anker og får medhold.