Kørekort på afbetaling

Det er en stor ting at tage kørekort, og vi ved, at det kan være svært at spare op til det.

Derfor tilbyder vi afdragsordninger for vores kørekort. Vi ønsker at sikre, at det er nemt og overkommeligt for dig at tage kørekort, så du kan komme ud på vejen så hurtigt som muligt!

Som en af de få køreskoler i Ballerup tilbyder vi kørekort på afbetaling, hvor du som elev ikke behøver at betale hele beløbet for dit kørekort på én gang. Vi tilbyder dig en unik løsning, som er nem og billig.

Vi har gjort det nemt for dig at få dit kørekort på afbetaling, så det giver økonomisk mening for dig at få dit kørekort på afbetaling, hvis du enten er studerende eller har et lavt budget.

I så fald er denne mulighed noget for dig!

Betal rentefrit dit kørekort i 3 rater

Det er de færreste, der har råd til at betale hele kørekortet på en gang, derfor har vi skræddersyet et specielt tilbud, hvor du kan afdrage efter dit eget tempo. Du skal blot tale med din kørelærer om hvornår og hvordan betaling foregår.

Ring til os eller spørge din kørelærer hvis du har spørgsmål.

Med dette tilbud kan du betale for dit kørekort løbende – du betaler kun for de lektioner, du tager, og du bestemmer selv, i hvilket tempo du ønsker at tage dit kørekort. Uden at det koster dig en formue!

Et kørekort kan nemlig være en stor investering, hvis du ikke har haft et fast arbejde og/eller har haft en beskeden indkomst indtil nu. Derfor er det blevet en populær mulighed blandt unge mennesker at købe kørekort på afbetaling.

Betal rentefrit på dit kørekort hos Quick Trafikskole

Hos Quick Trafikskole tilbyder vi muligheden for at afdrage rentefrit på dit kørekort, så du kan få gjort drømmen om at kunne køre bil til virkelighed uden at skulle bekymre dig om høje renter og afdragskrav.

Ved at vælge rentefri afdrag hos Quick Trafikskole kan du sprede betalingen ud over en længere periode, så du ikke behøver at betale hele beløbet på én gang. Dette gør det nemmere og mere overkommeligt for dig at få råd til et kørekort.

Vi tilbyder fleksible afdragsordninger, så du kan vælge den løsning, der passer bedst til dine økonomiske muligheder. Du kan f.eks. vælge at betale et fast beløb hver måned eller hver anden måned, alt efter hvad der passer bedst til din økonomi.

Så hvis du drømmer om at kunne køre bil, men ikke har råd til at betale hele beløbet på én gang, så tilbyder Quick Trafikskole en rentefri afdragsordning, der passer til dine behov.

Nemt og bekvemt at betale for dit kørekort hos Quick Trafikskole

Hos Quick Trafikskole gør vi det nemt og bekvemt for dig at betale for dit kørekort. Vi tilbyder flere forskellige betalingsmuligheder, så du kan vælge den løsning, der passer bedst til dine økonomiske muligheder og dine personlige præferencer.

Du kan f.eks. vælge at betale med kreditkort eller betalingskort, så du nemt og sikkert kan betale online. Du kan også vælge at betale via bankoverførsel, hvis du foretrækker at overføre pengene direkte fra din bankkonto.

Hvis du ønsker at afdrage på dit kørekort, tilbyder vi også rentefri afdrag, så du kan sprede betalingen ud over en længere periode. Du kan vælge at betale et fast beløb hver måned eller hver anden måned, alt efter hvad der passer bedst til din økonomi.