Køreskole beståelsesprocent

Vi har en god fornemmelse af, hvor mange timer en elev har brug for i de sidste faser af at lære at køre. Baseret på vores vurdering, vil vi vejlede eleverne og ærligt fortælle, hvor mange ekstra timer vi mener, de har brug for at bestå køreprøven i første forsøg. Det kan være, at nogen har brug for få ekstra timer, mens andre har brug for flere. Behovet for ekstra timer varierer fra person til person. Det er ikke en skam at have brug for flere timer ud over lovpakken, da lovpakken er det absolut minimumskrav, som alle skal have. Det vigtigste er at blive dygtig nok til at køre en bil uden at være en fare for sig selv samt andre. Det er det eneste, der betyder noget. Det handler ikke om at være bedre end sine venner eller at have forældre, der bestod køreprøven med færre timer for mange år siden.

Højeste beståelsesprocent hos køreskole

Quick Trafikskole har en høj fokus på at sikre en høj kvalitet i undervisning og læringsmiljøet. Derfor opdaterer vi jævnligt vores kørelærere og sender dem på efteruddannelseskurser for at sikre den bedste mulige undervisning og vejledning til vores elever. Vi er også en af de få køreskoler i Danmark, der uddanner både elever, der vil lære at køre bil, og kommende kørelærere, der tager en professionel kørelæreruddannelse. Dette hjælper os med at opretholde et højt fagligt og pædagogisk niveau, så du kan være sikker på at få den bedste mulige køreundervisning hos os.

Du kører med den samme kørelærer

Vi tror på, at vi kan opnå de bedste resultater, når der er gensidig tillid og forståelse mellem elev og kørelærer. Derfor sørger vi for at matche dine individuelle læringsbehov med de forskellige kvaliteter, vores kørelærere har. På den måde kan du være sikker på at få den undervisning, der passer bedst til dig og dine behov. Det er vigtigt, at der er god kemi og tillid mellem elev og kørelærer gennem hele læringsforløbet. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte en af vores kørelærere for at få svar.

Det skal være sjovt og lærerigt at tage til undervisning

Hos Quick Trafikskole lægger vi vægt på at tilpasse undervisningen til den enkelte elev, da vi ved, at alle lærer på forskellige måder. Derfor vil vi matche dig med den kørelærer, vi mener passer bedst til dine behov, for at sikre den bedste mulige forudsætning for et lærerigt og sjovt forløb, der fører til et erhvervet kørekort. Vi tror på, at ved at tage hensyn til den enkelte elevs behov, kan vi give den bedste undervisning og dermed øge chancerne for at opnå et kørekort.

Vores kørelærere er dygtige og erfarne med mange års erfaring i branchen og en meget høj beståelsesprocent. Vi vil give dig en oplevelse, du kan huske med glæde i fremtiden. Vi prioriterer god service og vil sætte dine behov først for at sikre, at du får den bedste service muligt. Vores mål er at hjælpe dig med at opnå et kørekort på en sjov og lærerig måde, så du kan se tilbage på din køreundervisning med glæde.

Undervisningen foregår på Bydammen 1 H i Ballerup.