Lovpakke kørekort2024-01-02T12:12:17+01:00

Lovpakke Kørekort

Lovpakke kørekort med undervisning af højeste kvalitet

Vi ved, at du glæder dig til at få dit kørekort.

Og vi glæder os til at hjælpe dig med at få det!

Men der er én ting, du skal vide: Når du leder efter en køreskole, handler det ikke kun om prisen. Det handler også om kvaliteten af undervisningen.

Hos Quick Trafikskole mener vi, at den bedste måde at vise dig, hvad vi kan tilbyde, er ved at møde personligt op. Derfor tilbyder vi gratis introduktionskurser, hvor du kan komme ind og se vores instruktører og faciliteter, inden du køber en lovpakke til kørekort.

På dette kursus taler vi med dig om, hvilken type kursus der passer bedst til dine behov, og hvor lang tid det vil tage – og vi besvarer alle dine spørgsmål om, hvordan vores kurser fungerer, eller hvilke resultater de giver. Du kan spørge os om hele forløbet, og hvor godt vores elever klarer sig. Vi har nemlig et højt antal elever, der består hos os hver måned, og vi ønsker, at du skal kunne se hvorfor, før du forpligter dig.

Tilbud på lovpakke kørekort? – Det skal du være opmærksom på

Hvis du er på udkig efter et tilbud på et lovpakkekørekort, er der et par fælder, du skal være opmærksom på.

For det første skal du sikre dig, at den køreskole, du vælger, har det rette fokus: kvalitet frem for kvantitet. Hvis din kørelærer har for mange elever i sin klasse, kan det være svært at få individuel opmærksomhed. Og hvis dette ikke er et rødt flag nok, så husk, at store køreskoler altid går efter at fylde deres hold op, så alle deres mange instruktører har noget at lave – husk det, hvis du ikke er en fan af samlebånd. Teorilokalet skal også have plads til individuelle behov – og det er bestemt ikke fedt, hvis din instruktør ikke længere har tid til dig, når du er dumpet 1. gang.

Den anden fælde er, når en køreskole reklamerer med en ”rigtig billig lovpakke til kørekort”, uden at specificere, hvad der præcist indgår i disse pakker. Bare fordi noget er billigere, betyder det ikke, at det faktisk er billigere end markedsprisen!

Kørekort lovpakke pris i Ballerup

Hos Quick Trafikskole i Ballerup tilbyder vi dig en pris. som vi mener er den bedste på markedet. Vores fokus er din teori, køreundervisning, samt dine behov og ønsker.

Hos Quick Trafikskole har vi en klar holdning til hvad det vil sige at have et kørekort. Når du sætter dig i førersædet og kører, har du ansvar for både dit og andres liv. Se vores pris på lovpakken til kørekort her.

Hvis du vil beregne den faktiske pris for dit eller din søn/datter kørekort, skal du derfor tage højde for flere variabler:

• Pris for lovpakken plus ekstra omkostninger (obligatoriske)
  • Sandsynligheden for at bestå 1. forsøg: Her kan du tjekke, hvor høj beståelsesprocenten er i de enkelte køreskoler, og hvor mange års erfaring de har. Derudover anbefaler vi, at du læser anmeldelser på Google, Facebook og Trustpilot, så du kan få en idé om, hvor tilfredse andre kunder er med deres service.

Hvilken køreskole skal jeg vælge?

Vi er stolte af vores høje beståelsesprocent, som er markant højere end både Sjælland og København. Så hvis du tænker “hvilken køreskole skal jeg vælge?”, så er svaret lige her!

Vi har små klasser – som regel kun 5-9 elever i hver klasse. Du får din egen personlige kørelærer til teoriundervisning, manøvrebane, glatbane og selvfølgelig også den praktiske køreprøve. Du har den samme instruktør fra du starter, til du har dit kørekort i hånden. Det betyder, at din kørelærer kender dig – og kender dine gode og mindre gode sider. Det betyder, at vi kan give dig den bedst mulige undervisning og vurdere, hvornår du er klar til at tage din køreprøve, så du ikke ender med at betale mere end nødvendigt. Desuden har vi det nyeste undervisningssystem, hvilket betyder, at du ikke kommer til at kede dig i vores teoriundervisning!

Lovpakke kørekort FAQ

Hvad indeholder lovpakken til kørekort?2022-12-13T16:01:45+01:00

Lovpakken til kørekort indeholder lovens minimumskrav til undervisning, når man ønsker at gå op til teori og den praktisk køreprøve. Lovpakken inkluderer 29 teorilektioner, 4 lektioner på manøvrebane. 16 lektioner på almindelige veje med en kørelærer ved siden af, og 4 lektioner på glatbane. Nogle køreskoler inkluderer flere serviceydelser i deres lovpakke, Og dette gør det rigtig svært at sammenligne priser. Lovpakken er ikke den eneste udgift, når man tager et kørekort. Der er flere ekstra udgifter forbundet med et kørekortforløb, og derfor er det vigtigt, at du undersøger hvor meget du skal betale for hele forløbet.

Hvad koster lovpakke til kørekort?2022-12-13T16:02:23+01:00

Lovpakken til kørekort kan koste fra 12 til 18000 kr. Det er dog svært at sammenligne priser, da køreskolerne lovpakke ikke er ens.

Hvad er forskellen på lovpakke og kørekort?2022-12-13T16:02:49+01:00

Når du læser lovpakke, så henvises der typisk til lovens minimumskrav til køreundervisning, når man skal op til en køreprøve. Pakken indeholder 29 teorilektioner, 4 lektioner på manøvrebane, 16 lektioner på vejen med en kørelærer, og 4 lektioner på glatbane. Udgifter til at tage et kørekortforløb er lovpakken plus ekstra omkostninger der er forbundet med et kørekortforløb. Og her skal du medregne alt, hvad du skal bruge for at få et kørekort i hånden. Du kan læse mere om udgifterne her.